7735 przepisów wegetariańskich
w tym 4924 wegańskich
napisz do nas pomoc / FAQ

Komentarze do przepisów

- od najnowszego do najstarszego -


   789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799    


Surówka z dyni, kukurydzy i pomidorów (wegańska)
zasmakowa mi :)
teraz obie sobie rozne modyfikacje. skonczyla mi sie dymka, wiec przedwczoraj zrobilam sobie z pasta z bazylii (nie za duzo! ma intensywny aromat!). a dzis przejzalam lodowke i znalazlam pora na swej drodze :) wiec do surowki trafila polowka takiego sredniego pora. teraz sie nia opycham i jestem szczesliwa :)
patrycccja Oct 24, 2001

Afrykańska zupa ziemniaczana (wegańska)
dlaczego afrykanska? Zupa jest dobra
~panjurek2000@hotmail.com Oct 24, 2001

Sałatka meksykańska z puszek z marynowaną cebulką, papryką i serem (lakto-ovo-wege)
osobnikom nie lubiącym zbytnio majonezu w sałatce (jak ja) polecam oliwę+ocet balsamico i trochę koperku, najlepiej świeżego. Mniammmm
~Waldemar Oct 21, 2001

Owsianka - danie śniadaniowe z płatków owsianych z jabłkami (wegańska)
mmm, ale pycha! od dawna cos takiego za mna chodzilo :)
zrobilam sobie z cynamonem i zjadlam czesc ot tak, samo, a czesc z mlekiem sojowym. acha, dosladzajac czesc slodem a czesc fruktoza. zadnej granoli.
a na przyszlosc postanowilam, ze szklanke jablek wrzuce na poczatku gotowania - tak jak w przepisie, a druga szklanke albo pol pod koniec. bo jabluszka przez te 10 min sie rozgotowuja, a ja bym chciala zeby czesc byla... nierozgotowana :)
pycha sniadanko.
patrycccja Oct 21, 2001

Bigos z kostką sojową i grzybami suszonymi (wegańska)
zrobilismy sobie bigosik z wojtkiem - raz z marchewka i bez grzybkow, drugi raz z grzybkami ale bez marchewki. ten z marchewka byl mniej bigosikowy, ale tez dobry :)
tym razem wojtek postawil na swoim i byly bez koncentratu, nastepny bedzie z, bo bardzo lubie :)
aromat jalowca jest cudny!
pycha wychodzi! :)
patrycccja Oct 20, 2001

Kapuściane kotleciki "resztka" (wegańska)
Bardzo fajne!
A ja ostatnio mam "kryzys" w wymyślaniu nowych potraw :-)).
magda firlit Oct 16, 2001

Plebejska pasta "tofucado" (wegańska)
:-PPP
spróbuję!
magda firlit Oct 16, 2001

Och! Ta tarta! (lakto-wege)
no... w końcu jakaś tarta. zrobie chyba żonie na kolację bo dziś urodziny ma :-) oczywiście wegańską.
wojmat Oct 16, 2001

Barszcz czerwony z wywarem z grzybów (wegańska)
ale przez jaki okres mam gotowac te buraki???
podpisano
Laik
autor anonimowy Oct 16, 2001

Och! Ta tarta! (lakto-wege)
rowniez odwazylam sie w koncu sama zrobic tarte. poniewaz nie jem masla ani margaryny zastapilam ja oliwa z oliwek. wole tez od maki bialej make razowa.
w efekcie moj przepis na ciasto wygladal nastepujaco:
po szklance maki bialej i razowej,
pol szklanki oliwy,
nieco mniej niz pol szklanki wody - tyle, aby uzyskac jednolita bryle ciasta;
nie odwazylam sie narazie zrobic z samej razowej, ale nastepnym razem z pewnoscia tak zrobie - jestem pewna ze wyjdzie.
patrycccja Oct 13, 2001

Drożdżowe paszteciki z kiszoną kapustą i grzybami (wegańska)
ale mi klina zadales :)
ale prosze, oto wyjasnienie: kapuste gotuje sie tak jak na bigos - odciska i gotuje z niewielka iloscia wody. chyba ze to taka ledwo co ukiszona, jaka sie kupuje na poczatku sezonu - wtedy nie odciskac bo wogole nie bedzie kwasku.
patrycccja Oct 12, 2001

Drożdżowe paszteciki z kiszoną kapustą i grzybami (wegańska)
jak gotujesz (mamo patrycji:-) kapustę? w małej ilości wody czy odlewasz po gotowaniu? odciskasz przed gotowaniem?
brzmi smakowicie. jak bedę miał czas to zrobimy.
wojmat Oct 12, 2001

Pasta z soczewicy (strączkowa) do chleba (zbożowy) ;-))) (wegańska)
mniam Gandalfie! ale ja dam mniej czosnku ;-)
wojmat Oct 11, 2001

Placki bananowe dla Wojtka (wegańska)
Uwielbiam te placki, Milenka również!
Masz rację, z orzechami mogą być pyszne :-p :-)
magda firlit Sep 30, 2001

Placki bananowe dla Wojtka (wegańska)
A teraz garść nowych wniosków z dalszych eksperymentów: super jest dodac do środka troche cynamonu - zyskuja fajnego aromatu. Ale to dla amatorów cynamonu - nie każdy lubi.
Drugi pomysł to wrzucenie pestek słonecznika lub pokruszonych orzechów włoskich (inne pewnie też moga być).
No to smacznego.
patrycccja Sep 30, 2001

Zupa grzybowa z zielonym groszkiem (wegańska)
w słoiku? :-)
magda firlit Sep 27, 2001

Zupa grzybowa z zielonym groszkiem (wegańska)
;-P
przyślij w paczce...
wojmat Sep 25, 2001

Pyszne ciasto z jabłkami i bakaliami (ovo-wege)
ciasto wyszlo przednie! na poczatku sie przestraszylam, ze nie wyjdzie, bo po godzinie stania w lodowce jablka i inne skladniki nie puscily wogole soku (ani kropelki), ale ciasto sie upieklo i smakowalo rzeczywiscie bardzo ciekawie. znajomi bardzo mnie chwalili. ja pieklam 80 min. w temperaturze 200 stopni. aha - i ciasto nie jest bardzo slodkie.
Rena Sep 23, 2001

Dwuwarstwowy placek z wiśniami (lakto-ovo-wege)
to ciasto stalo sie przypadkowym przebojem pewnego letniego niedzielnego popoludnia. okazalo sie, ze jest przepyszne - wisnie (mimo, ze mrozone) byly bardzo aromatyczne. caly placek pachnial slicznie i smakowal naprawde niesamowicie. ciasto zostalo zjedzone w ciagu godziny (przy ostatniej porcji goscie prosili o zgaszenie swiatla). a poniewaz przepis jest dosc prosty do wykonania, to robie w najblizsza niedziele powtorke.
Rena Sep 21, 2001

Spaghetti ze szpinakiem, czuszką i suszonymi pomidorami (lakto-wege)
My sypiemy płatkami drożdżowymi, migdały też good :-)
magda firlit Sep 20, 2001

Farsz - szpinak, tofu i czosnek (wegańska)
Dzięki za pochwałę! Bardzo mnie cieszy, że smakuje :-))
Wczoraj umyślił mi się sos paprykowy do ryżu - porażka :-)))
magda firlit Sep 20, 2001

Farsz - szpinak, tofu i czosnek (wegańska)
magda! wczoraj właśnie myślałem o szpinaku. trafiłaś w sedno! i cos nawet takiego ale tylko teoretycznie wykoncypowałem :-) bardzo fajne.
wojmat Sep 20, 2001

Z borówek czerwonych dżemik z gruszkami (wegańska)
krótko i na temat - po żołniersku ;-)
zasmakowaliśmy w borówkach u państwa gzy (zainteresowani wiedzą) były słodkie. czy mogą być kwaśne?
wojmat Sep 20, 2001

Pakora spolszczona (wegańska)
wczoraj znów zrobiłem. dziś jem. 1/6 mąki sojowej, 1/6 gryczanej, reszta pszennej razowej. dobre choć lekko gumowe dziś :-) i duuuużo kminku. smażyłem w naprawdę głębokim tłuszczu i dlatego kształty - fantastyczne kosmiczne, smak lepszy.
wojmat Sep 20, 2001

Spaghetti ze szpinakiem, czuszką i suszonymi pomidorami (lakto-wege)
insirujący przepis. jak posypiesz migdałami startymi obficie to wegańskie spagetti z charakterem będzie.
wojmat Sep 19, 2001

   789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799    





 
© 2000-2018 puszka.pl | napisz do nas